Popis:
Sběr zákaznické zpětné vazby byl a vždy bude jednou z nejdůležitějších marketingových aktivit. Dnes si ukážeme, jak nám v tom může pomoci chatbot.

Použití:

Všude, kde vás zajímá, jaký názor mají vaši zákazníky či subscribeři.

Obrázek/video:

Přepis titulků z videa:

Čau lidi. Dnes vám ukážu velmi jednoduchou věc.

Jak pomocí jednoduchého přednastaveného flow získat zpětnou vazbu od vašich uživatelů. 15. srpna 2019 se pozmění funkce. Messenger je změní. Do této doby, když vám někdo zanechal hodnocení nebo zpětnou vazbu přímo přes Messenger,tak se to k vám doneslo. Viděli jste to hodnocení. Nově již nebudete mít tuto možnost. Nebudete mít možnost zjistit, zda se váš chatbot uživatelům líbí nebo ne. My si pomůžeme jednoduchým flow, který načasujeme tak, aby novým uživatelům přišly po nějaké době a zároveň se tato zpětná vazba uloží do google tabulek. Přijde nám notifikace a otevře se nám to v live chatu. Vytvořil jsem si nové flow, kde se ptám na názor uživatele.

Můžeme se zeptat dvěma způsoby. Buď necháte zavřené odpovědi, což zapříčiní, že lidé zanechají více hodnocení, protože je to jednoduché. Nebo se jich rovnou zeptáte pomocí prvku user input. Já pro tyto účely použiju user input. Dostanete fyzické hodnocení. Lze tyto způsoby i zkombinovat. Zeptáte se například uzavreně a dále mohou doplnit další názor. To nechám na vás. První věc, kterou použijeme je user input. Vložím zde nějaký text. Ten text si musíme někam uložit. Založil jsem si proměnnou text feedback. Použijeme perform action a uděláme několik věcí. Otevřeme si to v live chat messengeru. Abychom to nepřehlédli. Necháme si poslat upozornění jako admini. Pouze mě na messenger. Trochu si tu zprávu personalizujeme. (viz zpráva)Zde vložíme tu proměnnou. Text feedback. Namísto text feedback byste mohli použít lasttext input. To je proměnná, do které se vždy ukládá poslední, co uživatel vložil z klávesnice. V tomto případě by to bylo to hodnocení. My ale použijeme text feedback. Je to jednodušší. Máme tedy nastaveno, že se mi tato konverzace objeví v live chatu a že a že mi přijde notifikace. Kdybych sbíral telefonní údaje, mohl bych zde přidat kontaktní údaje atd. Dále to uložíme do google tabulky. Vybereme insert row. Najdeme si tabulku, do které to chceme ukládat. Zde se to propojí. Jméno je jasné – First name. Příjmení – last name. Odkaz do konverzace. Změnili mi jméno proměnné, tak to hledám. Test Feedback. Zde dáme ID. User ID. Teď jsme to tedy uložili do google tabulky.

Teď to načasujeme. Dáme preview. Teď nám přišlo to flow. Zanechte nám svůj názor. Poslali jsme flow. Teď vidíte, že mi přišla notifikace. Přišlo mi to do jednoho flow, protože to píšu sám sobě. Můžete si tento odkaz otevřít v live chatu. Dostanete se přímo do manychatu, kde vám uživatel zanechal zpětnou vazbu. Do google tabulky mi teď naskočila ta odpověď. Funguje to. Teď to načasujeme tak, aby to chodilo novým uživatelům. Abychom to nastavili ještě lépe, mohli bychom zde dát podmínku,že to flow budeme rozesílat každý měsíc. Ukážeme si tu jednodušší verzi.

Automatizované pravidla – rules. Custom rules. Spouštěč bude new subscriber. V momentě, kdy bude někdo nový subscriber, tato flow se spustí. Zašleme mu flow test feedback. Musíme se teď vrátí ta dát publish. Auto rules neumí zpoždění. Neumíme nastavit, aby tuto zprávu automaticky zaslal novému uživateli třeba za 4 dny. Tuto flow umí spustit pouze okamžitě, ale my to zpoždění dáme do toho flow. Rovnou to upravíme. Dáme zde smart delay. Uvedeme to tím zpožděním. Nastavíme, že když se uživatel stane novým subscriberem,flow se spustí ale první prvek je čekání 5 dní. Tato zpráva fyzicky dojde za 5 dní. Dodělám tento auto rule. Tím je to hotovo. Zde je vidět, že ta konverzace se nám otevřela i v live chatu. To je z dnešního videa vše. Použivejte tyto automatické feedbacky. Kromě feedbacku můžete sledovat i GDPR souhlas a další věcí,které nechcete hlídat. Další použití pravidel je super například pro čištění databáze. Když je někdo neaktivní déle než 60 dní, pošlu mu zprávu, že ho to asi moc nezajímá a automatický ho odhlásím, pokud neklikne, že chce zůstat přihlášen. Je tam zpoždění, pokud zpoždění přejde, odhlásím ho. To je z dnešního video manuálu vše.

Uvidíme se příště, čau.